TamBirMehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ekranda sizce condenser daha profesyonel gözükmez mi hocam, bir de yaka için dışarda kullanılması daha uygun demişler ne düşünüyoruz
TamBirMehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ekranda sizce condenser daha profesyonel gözükmez mi hocam, bir de yaka için dışarda kullanılması daha uygun demişler ne düşünüyoruz
kondenser alacaksanız ses kartı da alacaksınız. profesyonel gözükmenin eksi ya da kötü bir yanı yok sadece parası pahalı ve gereksiz.
boya işinize her türlü yarar.



yok hocam ben zenginim, sen bana alınacakları söyle, çok param var, illa kondenser mikrofon almak istiyorum da diyebilirsiniz.
o zaman şu setup'u öneririm: