Türkiye'de e-ticaret sisteminin geldiği ekosistem maalesef böyle durumlara sürüklüyor markaları.
Mesela x bir pazaryeri us bölgesinde; sıfırdan çıkardığınız bir ürün için yorum olmadığında satış olmayacağının farkında bu pazaryeri çok spesifik bir iş geliştirmiş:
Ürünü çıkarıyorsunuz, o firmanın belirlediği hedef kitle tüketicilere ürününüzü ücretsiz gönderiyorsunuz, o kişiler ürünü kullanıp vaatlerini test ediyor vaatleri gerçekleşiyor mu v.b buna görede yorum yapmaya başlıyor. Bir anda yeni çıkarmış olduğunuz ürününüz 1000+ değerlendirmeye sahip oluyor ve gerçek değerlendirme.

Bence ürününe güvenenler için yani gerçek Tüccarlar için muazzam bir şey. Maalesef ülkemizde Reklam rekabet kurumu buna izin vermiyor. O yüzden 2 ileri 3 geri gidiyor ülkemizin yerel markaları