Hocam amrabatta kırmızı kart yemeliydi. Futbolda akan oyunda yapılan kart cezası geri alınmaz isterseniz önceki pozisyonda penaltı olsun. Fark ettiyseniz de sarısı iptal olmadı zaten fakat bunun rengi sarı değildir hem itme var hem de aşil tendonuna basma var. İki takımda aynı anda 10 kişi kalsa belki farklı şeyler izlerdik ama rizeye bu maçı vermeyecekleri 2-0 ikende belliydi
Hocam o basmaların çoğu sarı ile geçiyor.Bizim avrupa maçımızdada hakem sarı verdi. Var sarı veren hakemi düzeltmiyor o pozisyonlarda.