Sitem 1 aylık. En fazla 3 etiket kullandım içeriklerde. Çok ciddiye almadım aslında. Sizce şu an çop mü oldu site yoksa zararın neresinden dönersem kâr mı? Site haber sitesi. Şu an 200-300 trafiği var.
Bunu haber siteleri çokça kullandığı için onlarda şöyle yapıyoruz
1.10'dan az konuyla bağlantılı olan tüm etiketleri çekiyoruz.
2. Bu etiketleri csv, txt vb. bir yere yazıyorsunuz.
3. Chrome eklentisi ile Search Console'dan bu URL'leri indexten kaldırıyorsunuz.
4. Etiketleri siliyorsunuz. 404 vermesi lazım ki GOogle'dan silinsin.
5. Oluşturduğunuz etiketle rekabet eden sayfa yoksa gerisini bırakıyorsunuz. Aynı kelimede rekabet eden varsa onu da siliyorsunuz.
İki etiket girdiniz diye çöp olmaz siteniz o biraz abartıydı hocam. İyi günler dilerim