ptcN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Etiket = Kategori olarak düşünün. Eğer o etikete sürekli kategori gibi içerik girmeyecekseniz yeni etiket açmayın. Bunu kafanızda tutarsanız etikette bir problem yok.
Eğer türlü kullanıyorsanız geçmiş olsun siteniz için.

Sitem 1 aylık. En fazla 3 etiket kullandım içeriklerde. Çok ciddiye almadım aslında. Sizce şu an çop mü oldu site yoksa zararın neresinden dönersem kâr mı? Site haber sitesi. Şu an 200-300 trafiği var.