ozgurcetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz ne zaman yabancılar Türkiye de vergiler daha az diye biİm ülkeyi tavsiye edecekler. Biz bu günleri görür müyüz?
valla şöyle anlatayım durumu, şahıs şirketiyim, geçenlerde 22k GV ödedim
internet üzerinden perakende ticaret yazıyor diye ve ÖKC ( Yazar kasa pos ) yok diye 6600 + 5800 TL ceza yedim üstüne. Bu yüzden bugün vergi levhasını değiştirdik artık fiziki ürün satmıyorum.

Biraz zor