tematem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu için teşekkürler. 6 domain transfer ettim 300₺ tuttu.

Yalnız siteleri kullanıcı dostu değil.
  • Üye olayım diyorum üye olma seçeneği yok.
  • Siparişi tamamladım takip edemiyorum.
  • Transfer için SMS onayı lazım diyor ama SMS göndermiyor.
  • SMS gelmiyorsa bir diğer seçenek transfer formuna ıslak imza atıp mail atmak ona da kim uğraşır.
Üyelik sistemi olmadığını görünce o siteden çıkıyorum normalde ama fiyat uygun diye beklemedeyim
İlk üyelikte biraz zaman alabiliyor. İlk üyelik sonrası size ücretsiz hosting verirlerse onu canlı destek kısmından iptal edin.
Sms gelmiyor, onay formunu PDF ile düzenleyip hepsini o şekilde düzenleyebilirsiniz.
Her önüne geleni üye yapmıyorlar heralde Ödemenizi sanal kart ile yapın, 30 gün kala tekrar başka yere transfer edin.
1 transfer parasına 5 domain transfer ediyorsunuz biraz emek harcansın