Konu için teşekkürler. 6 domain transfer ettim 300₺ tuttu.
Yalnız siteleri kullanıcı dostu değil.
- Üye olayım diyorum üye olma seçeneği yok.
- Siparişi tamamladım takip edemiyorum.
- Transfer için SMS onayı lazım diyor ama SMS göndermiyor.
- SMS gelmiyorsa bir diğer seçenek transfer formuna ıslak imza atıp mail atmak ona da kim uğraşır.
Üyelik sistemi olmadığını görünce o siteden çıkıyorum normalde ama fiyat uygun diye beklemedeyim