Konu için teşekkürler. 6 domain transfer ettim 300₺ tuttu.

Yalnız siteleri kullanıcı dostu değil.
  • Üye olayım diyorum üye olma seçeneği yok.
  • Siparişi tamamladım takip edemiyorum.
  • Transfer için SMS onayı lazım diyor ama SMS göndermiyor.
  • SMS gelmiyorsa bir diğer seçenek transfer formuna ıslak imza atıp mail atmak ona da kim uğraşır.
Üyelik sistemi olmadığını görünce o siteden çıkıyorum normalde ama fiyat uygun diye beklemedeyim