Bence kesinlikle al derim düşünme paraya kıy eğer imkanın varsa %100 al ama lettop olarak çok elzem değilse kesinlikle m4 mini Pro al zaten minicik her yere götürebilirsin lettop gibi hatta daha hafif (:
Apple ile kesinlikle pişman olmazsın faturasınıda şirketne kestir kdv sini kullanırsın %20 daha uygun olur
Bence gürgençlerle mail at yada ara ekstra indirim talep et büyük ihtimalle yardımcı olurlar çünkü trendyolla ekstra komisyon ödüyor olacak kendi web sitesinden daha uyguna verebilir gibime geliyor şansını dene istersen
burada daha ucuz ama tabi satıcı farklı
https://www.n11.com/urun/macbook-pro...n=akakce_genel
Gürgençler daha uygun ama taksitte 70k'yı geçiyor hocam. Laptop olması önemli evet. Çok teşekkür ederim destek için.