Çok fazla yaylı var, arada elektronikleri de hissedebiliyoruz. Nağme geçişleri ve metronomlarda ki aksaklıklar bize iniş/çıkışlı bir arabesk müziğini anlatıyor.
Naçizane tavsiyem, hücum marşlarında belirli bir adımlama yapılması için buna uygun ritim kullanılırdı. Hücum marşının amacı gerçekten savaşta, askerler arasında belirli bir senkron tutturarak buna göre organize hareket edilmesiydi.
Bu bakış açısı ile bakarsanız bu bir hücum marşı değildir. Adını başka bir şey yapıp o isim altında sunulması gerekir.
Buna bir Rap müziği denmesi nasıl yanlış ise, hücum demekte aynı şekilde yanlıştır.