arkadaşım oturuyoruz ben genelde Gs maçı dışında maç izlemiyorum.
365 Scores den takip ediyorum
Maç 1-0 oldu derken 2-0 oldu ona söylediğim tek şey
hesabında ne kadar varsa at Fener bu maçı 3-2 4-2 alır dedim.
Tabi oynamadı. 11 e 11 oynansaydı Fener o pozisyonların %80 ini geliştiremezdi.
Özeti izleyince anladım. Fakat Rize hocası takımı çok iyi çalıştırmış. O paslaşmayı yapacak Türk takımı fazla yok.
Ayrıca Amrabat ı savunan arkadaş. Öyle bir tekme pozisyonu varki ekrana 1 kere dahil verilmemiş. Onuda izleyip mi yorum yaptın yoksa öylesine mi