Emsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/dijital-alisveri...miz-cihaz.html şöyle çok temiz bi cihaz var elimde hocam ilgilenir misiniz, çok kullanılmadı alındığından beri
Kartla taksitle alacağım hocam maalesef, hem de 8 GB düşünmüyorum. Teşekkür ederim.