Bende takip istiyorum lütfen. Değerli bilgileriniz için teşekkürler, belki sizlerin fikri vardır diye de bir sorum var.

Karadağ AB'ye girecek gözüyle bakılıyor, bu doğru mudur ? Şimdiden oradan 2-3 Milyon'a 1 ev almak AB'ye girerse bize Schengen garantisi sağlar mı ?
Ayrıca temiz sicil isteniyor mu, silicim temiz değil..