Godoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ghezzal'in yediği kırmızı kart tam bir kara leke adeta Fenerbahçe rahatça kazansın diye oyuncu eksiltmeye çalıştı hakem böyle hakemlere uzun bir süre maç verilmemesi lazım
F.off u fred sölerken kırmızı veren hakem, ghezala niye ayrıcalık yapacak ? Ayrıcalık mı bekliyorsunuz ? Fred kendi dilinde F.off dedi diye frede direk kırmızı 3 maç ceza almıştı.