Bugün Fenerbahçe berabere kalsa ya da yenilse puan farkı (muhtemelen) 9'a çıkacaktı ve ligin pek bi heyecanı kalmayacaktı. Heyecanı kalmayan bi ligi kim izler? Kimse izlemez. Bu durumda kimse de lig tv almak istemez. Sonuç olarak Katarlı kardeşlerimiz taş mı yesin yani?