Hangi takımlı olursanız olun, şu rezalete sesini çıkartmayan holigandır.

Yazık günah. İlk çalınan penaltıyı çalışmasının sebebi Amrabat'ı atacak olmasıydı. Atmamak için penaltı uydurdular. O pozisyona penaltı çalınırsa, dünyadaki tüm maçlarda en az 3-4 tane penaltı olur. Tutarak indirme yok, engelleme var ki buna da oyunun doğal akışında olmasından dolayı penaltı çalınmıyor zaten. Yoksa dediğim gibi her maç 3-4 penaltı olur.

İkinci büyük fiyasko ise Rachid'in kırmızı kartı. Kırmızı kart anını izleyin, Tadiç bile şaşırdı.

Ben hakkımı helal etmiyorum o hakeme. Çocuklarının, ailesinin, eşinin suratına nasıl bakacak rahat rahat bilmiyorum.