ben bir fenerbahçeli olarak maçı izlerken utandım. umarım bu haksız yere kazandığımız puanlar başımıza iş açmaz ..
Ben bir G.Saray'lı olarak şunu diyordum dediğim gibi yorum yapmışsınız. Fener böyle bir ses getiren bir maç kazandığında sonu hüsran olup, Kötü bir şekilde şampiyonluk kaybediyor diyordum. Bugün Allah'ın adaleti ile toplar direkten bile dönerken, Hakem Fener gol atamadıkca direk Rizeli futbolculara kırmızı kartlar verdi. Bugün evet fener güzel oyun oynadı fakat bu oyunu Rize'nin ilk yediği en iyi futbolcusu kırmızı kart yedikten sonra oynamaya başladı. Fenerbahçe eğer yanlış bi penaltı ve kırmızı kart vermeseydi belkide Fener alnının teriyle o direkler gol olabilirdi. Fakat Allahın adaleti öyle ki gördükki hakem hakem olsa direkler bile izin vermiyor. Ama hakem katliam edince ister istemez bu sonuc oluyor. Ben şunuda diyordum eğer Fener,bizden 8 puan ileride olsaydı, bugünkü durum bizim lehineler gibi yapılıp fener doğranacaktı. Bizlerde futbol iyi olmadığı için TFF, Beinsports ilemaçlara müdahaleler ediyor.