sungurbey97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben bir fenerbahçeli olarak maçı izlerken utandım. umarım bu haksız yere kazandığımız puanlar başımıza iş açmaz ..
Gerçekten bu yorumu yapmak güzel