Bu ekrana göre mail sunucunuzda bir sorun var, sunucunuzun açılmasını etkileyecek bir sorun görünmüyor, öncesinde yada sonrasında kernel ile ilgili herhangi bir mesaj göründü mü?

Ekranı yatay çevirip logların tam halini gönderebilir misiniz.

En son ekranda mesajların akması bitince Ctrl + C basar mısınız login ekranı gelecek mi?