the_jokers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler hocam ama login diye bir ekran çıkmadı hata kodları falan yazıyor tam anlamadığım için ekran görüntüsünü paylaşamıyorum
İşte hata kodları falan yazan yer önemli zaten, görmeden sorunu tespit edebilmemiz mümkün değil ki.