yarcanhack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam kullanmadım ama kendi yaptığım bisikletim el gazı ile çalışıyor sen istersen pedal çevir istersen el gazını kullan tercih senin
Mesut78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu model RKS, Kuba markasının ürettiği bir model bu site sadece üstüne ek batarya yapmış ve motoru değiştirmişler görünüyor. Tabiki fiyat farkınıda eklemişler zaten.
Bu ürünler sık sık BİM Mağazasına gelir oradan temin edebilirsiniz. Kontrol ettiğimde 31 ocak cuma günü bir çok model bim mağazasına geliyor uygun fiyata oradanda bakabilirsiniz.
Link
Teşekkür ederim 👍