adamlardan vps aldım uygun diye sonra site kurdum adsanseye başvuru yaptım 1 hafta geçti nerdeyse onaylanmaya yakın vps ye ulaşamıyorum ticket attım haftasonu destek verilmiyor diyor bunlar şaka mı