Önembilişim müşterisiyim. Sunucumuz kaç gün kapalı kaldı. Birkaç firma ile daha çalışmaktayım artık hizmet seçerken ilk kriterim nerede barınmakta olduğu, bunu soruyorum pendc adını görünce,duyunca direk uzaklaşıyorum zaten. Sitelerinde de "TIER 3 STANDARLARINDA, DÜŞÜK ELEKTRİK MALİYETİ VE 7/24 TEKNİK DESTEK İLE YANINIZDAYIZ" diye yazmışlar ancak yanımızdan çok arkamıza geçmişler gibi duruyor.