Siteyi kimseye atmayın derim. En az 3 aylık veri gerekiyor devam ederse öyle konu açın. Dalgalanmalar güncellemelerden de kaynaklanıyor olabilir.
Yok hocam site satış konularımda bile site göndermiyorum kimseye zaten 😊 Teşekkür ettim olmadı dediğin,z gibi bekleyelim bakalım yılbaşı olduğu için belki Türkiye özelinde reklamverenler asgari ücret, önünü görme vb durumlardan bütçeyi kısmışlardır.