Siteyi kimseye atmayın derim. En az 3 aylık veri gerekiyor devam ederse öyle konu açın. Dalgalanmalar güncellemelerden de kaynaklanıyor olabilir.

Edit: Üstte bir arkadaş siteyi istemişti silmiş sanırım.