Hocam kararınıza saygım sonsuz aynı şekilde yerinizde olsam ben de aynısını yapardım. Burası gerçekten insan sabrını ve mentalini inanılmaz zorlamaya başladı. Ayrıca vatan haini değilsiniz tabii ki ama şunu söylemek istiyorum. Ülkece ekonomik bir savaş içerisindeyiz. Enflasyonumuz savaşta olan ülkelerden bile (örnek rusya) kat kat fazla. Bana göre , ülkenin zorlu ekonomik şartlarına dayanamayıp çıkıp gidip sonra da savaş çıksa döner savaşırım demeniz büyük tezatlık saygılarımla...