Zeta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sana göndereceği para da eminim ki dolandırdığı başka birinden gelecek olan paradır, o para senin hesabına gelseydi 2 ay sonra savcılıkta ifade veriyordun, paranın neden geldiğini açıklamak için.
Malesef ki toplumsal ahlakımız bozuldu. Şöyle düşünüyorum da yaşım çok fazla yok (32 yaşındayım), eminim ki forumda benden kat kat ileri yaşta insanlar vardır ama son 10-15 yılda cidden ortam çok bozuldu. Artık bırak insanların birbirine yardım etmeyi tuttuğu yerde aşağıya çekme derdinde. Allah sonumuzu hayretsin, cidden üzücü
Maalesefki öyle hocam İnan hocam günde 100 kişiyle konuşuyorsam zaten çoğunu eliyorum yaptığım siteyi de defalarca inceliyorum tabii ki bilemeyiz bu tarz haysiyetsiz insanlar olduğu sürece