Rosteoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
KT diyen birisi zaten illegal yapıyordur. Ayrıca bu tür kişiler ile konusmalarınız & ticaretiniz durumunda bir gün sabah saatlerinde şafak operasyonu ile alınabilirsiniz. Bir suçunuz olmasa bile. O yüzden bu tür kişiler ile asla muhatap olmayın.
Hocam hem dalgınlık hem de bilmediğimden kaynaklı KT diye yazmış ben de onu kontrol ediyorum diye okudum kısaltma olarak yazmıştır dedim hiç o şekilde düşünmedim ki ne tuhaf insanlar