resimdeki konuşma herşeyi belli ediyor zaten fakat bende başında normal bir web site sandım gerçekten de öyle gözüküyor dedim yaparım siteyi bi kaç pürüz vardı o aklıma takıldı birde pişkin pişkin sonunda demez mi tokat amaçlı açacağız beynimden vuruldum en son yazdığım küfürleri bilerek eklemedim bi insan bu kadar haysiyetsiz nasıl olabiliyor istersen 50 katını ver o para benim boğazımdan geçeceğine hiç iş yapmayayım razıyım