Gürcistana giden Türklerin çoğu içki sigara kumar ve fu-huş için gidiyor. Orada insanların durumundan faydalanıp kadın elde eden ve gayrimeşru olarak uzun süre kullananlar da var. Tüm bunları altalta toplayınca çok farklı bir tablo ortaya çıkıyor. Kibir kabalık hoyratlık konusunda hiçkimse bizim türklerin elime su dökemez.
Tüm bunlara rağmen önemli çatışmalar yaşanmıyorsa gürcülerin yokluk durumu ve özgürlük anlayışı sayesinde diyebilirim. Yoksa bizim Türkler gittikleri yerlerde neler yapıyor neler...
***