Google da ki hesaplarına 1 yıldız verdim, buraya anlattığım gibi yorum attım. Firmanin cevabı : Kullandığınız ürün ve aldığınız hizmetin iadesi olamaz.
10 dk görüştüm ne ürün aldım ne hizmet aldım. Hayır kendilerine o kadar çok güveniyorlar ki istediğin yere şikayet et diyor. Ayrıca cevapları okudum onlara atfen ben Çarşamba kapora verdim cuma vazgeçtim. Randevu 15 gün sonrasina zaten firmanın bir mağduriyeti yok.
Bende parayı alıp bir fakire verme derdindeyim. Ben zaten paradan vazgeçtim. Tüketici heyetine başvuru yaptım. Eğer devlet adeleti sağlarsa ne ala. Yok firmayı haklı bulursa kendi adaletimizi kendimiz sağlayacagiz.