Şu haliyle çöp. Projelendirme adına nasıl düşünüyorsunuz hocam?
Projelendirme gibi bir düşüncem yok hocam, olsaydı en fazla gezi, tur firmalarına yönelik kiralama hizmeti sunardım da cok üstüne düşmem leş gibi domain de olsa yatırıyorum ben gerekirse 50 sene problem yok yani