Hayatımda birkaç kırılma anı oldu. Bunların birinde uykusuz bir gecede, kara kara oturup düşünüp işin içinden çıkamadığım sancılı bir an oldu. Sonra bir ışık belirdi kafamda. O ana kadar arabamı satmayı bir alternatif ya da çözüm yolu olarak görmemiştim. Ertesi gün kapının önündeki arabayı sattım, borcu harcı kapattım. Nefes aldım. Diyeceğim o ki çözümsüz değilsiniz, o motoru satıp borcu harcı kapatabilirsiniz. Zaten asgari ücrete yakın bir maaşınız var vergiyi algıyı çıktıktan sonra. Motoru sat, borcu kapat, yeni bir iş bul. Çaresiz değilsiniz, canınızı sıkmayın. Satılan herşeyin daha daha iyi modellerini alabilirsiniz. Önemli olan beden ve ruh sağlığınız. Gerisi hallolur.