Hiç bir bilgi verilmeden anons kesilmesi nasıl bir profesyonellik, bilemedim. DDoS olayından bahsetmiyorum bile. Bu olaylar olurken İrfan ile birlikteydik, ne sıkıntılar çekildiğini bir o bir de biz biliyoruz. Umarız ki kimse bu tarz bir tavırla, durumla karşılaşmaz.