Bunun sonu bu artistlik yapan eleman kendini kodeste bulmadığı sürece hiçbir yere varmayacak. 30 tane araba gelecekmiş, dövecekmiş... Bunlar kendilerini mafya ilan etmişler bu tür olaylara EGM müdahele etmesi gerekiyor.