bu önlemler karttan çekilmeden önce alınmalı

yasadışı kartla falan işlem yapılmışsa bile para karttan çekilmiş ekstreye geçmiş ama parayı satıcıya vermiyo kendi hesabında tutuyor. ee madem böyle riskler var alıcı işlemi yaptığında telefon doğrulama 3d doğrulama kimlik doğrulama bu gibi şeyleri alıcıdan işlem öncesi istemesi gerekir. alıcı tak diye alsın sonra satıcı uğrşasın he. bence çok saçma sistem ve hiç samimi değil.
yani e-ticaret sitesinde adam alışveriş yapacakken önce kartı girmeli sistem dur alamazsın onay vermem lazım desin. Müşteri beklesin beklesin sonra vazgeçsin.
Bana pek mantıklı gelmiyor ma neyse demekki talep bu yönde olmalı. Şirketin belirledigi limite de gerek yok bu şekilde