Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paytr'de maalesef böyle mantıksızlıklar var.

Bizim de posumuz var yurtdışı kartlardan ödeme almak istediğimizde özel sözleşme imzalayacaksınız dediler sözleşmede ödeme yapılan kartla ilgili tüm sorumluluğu size atıyorlar hiçbir güvenlik doğrulaması fraud kontrolüne biz karışmayız olası bir çalıntı kart ile alışverişte zarar size yazılır diyorlar.

Ödeme aracısı ben miyim onlar mı anlamadım. İyzico pos'um da var hiç böyle sıkıntılar yaşamadım.
komisyonu ne için alıyorsunuz o zaman diye sorsaydın ya hocam