Siteniz xml yapısına uygun mu ? Xml veriyormusunuz yoksa manuel stok mu giriyoruz ?
İadelerde 14 gün kabul ediyormusunuz.
Örneğin öncü gelen firmalarda ortalama kaç adet satıcınız var. Fiyat dengesini nasıl koruyorsunuz. Diğer satıcıların bizim ürünlerimizin altında düşük satış yapmasını önlemek adına bir koruma sisteminiz var mı ? Yoksa marka patentimizi mi kullanmalıyız. geniş detaylı ve ürün linklerini iletirseniz inceleyebilirim.
Öncelikle yazınız için teşekkrür ederim.
Ürünlerimizi oluşturduğumuz yedi ydı grup içersinde beden numaralar fiyatlarıyla birlikte sunmaktayız
xml bayiliğimiz bulunmamaktadır.
gurblarımızda 700 aşkın kişiye hita etmekteyiz hangi katagoride satış yapmak istiyorsa o gruba girer ürünleri takip ederek satışını gerçekleştirir
bunula birlikte bizim daha çok satış anlayışımız sürümden kazanmak olduğundan dolayı sunduğumuz en alt limitleri sunmaktayız