Teşekkürler hocalarım, bir sorum daha var:
Avukatlık tamamen serbest meslek gibi mi yürütülüyor? Yani davaları kendimiz mi alıyoruz, yoksa devlet tarafından da ilgilenmemiz için dava gönderiliyor mu? Gelir kaynağımız tamamen bize mi ait, yoksa devlet tarafından da ödeme yapılan işler oluyor mu?
Hocam bence siz sıfırdan komple bir araştırma yapın. Hukuk nedir ? Avukat ne iş yapar ? vb.