Hukuk okuyup mezun olunca bilişim davalarıyla ilgilenerek
Bilişim avukatı,
Boşanma avukatı,
İcra avukatı,
Diye ayri ayrı avukatlık meslekleri yok.Hukuk okuyup mezun olduktan sonra,staj yapip, avukat olursunuz.Sonrasinda kendinize yakın, uygun bir alani seçip,o alanda dava alıyorsunuz.
Teşekkürler hocalarım, bir sorum daha var:
Avukatlık tamamen serbest meslek gibi mi yürütülüyor? Yani davaları kendimiz mi alıyoruz, yoksa devlet tarafından da ilgilenmemiz için dava gönderiliyor mu? Gelir kaynağımız tamamen bize mi ait, yoksa devlet tarafından da ödeme yapılan işler oluyor mu?