Dnsler oturdu mu? L7 mi geliyor saldırı L4 mü? Yani ipye mi geliyor sitelere mi?

Under attack mode açık ise ve proxy de açık ise ortalama olarak önler. Ayrıca security setting kısmına gelin high yapın.