KrkyMusa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah yardımcın olsun.
Allah razı olsun
Baykush34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam geçmiş olsun, benim yakın çevrem de bu tip platformlarda çok fazla iş yapıp ayrıldı. Hepsi ya motorunu vs satıp borcunu kapatıp bıraktı ya da tagg vs yaparak para çıkararak kapadı borçlarını. Ülkemiz artık öyle oldu ki, neyse. Yorum yapınca banlanıyoruz.
Maalesef hocam samsunda tagg yok olsa yapacaktım bende motorumu satma evresine kadar geldim ama daha kredisini ödüyorum satmayı hiç istemiyorum elim ayağım ekmek teknem