Hocam geçmiş olsun, benim yakın çevrem de bu tip platformlarda çok fazla iş yapıp ayrıldı. Hepsi ya motorunu vs satıp borcunu kapatıp bıraktı ya da tagg vs yaparak para çıkararak kapadı borçlarını. Ülkemiz artık öyle oldu ki, neyse. Yorum yapınca banlanıyoruz.