Sen alamadığın ürün için neden kapora veriyorsun ki?
Yapacağın şey şikayet etmek
Ortada bir ürün yok ve fatura yok ise sana herhangi birsey verilmedi ise fatura kesilmedi hizmet almadım diye ya cimere ya da farklı yerlere gidip bir an evvel şikayette bulun
Ortalık dola.ndirici kaynıyor . Yazık.