Merhaba öncelikle mesele para değil firmanın tehditkar konuşması.

Kahramanmaraş da özel hastane içerisinde saç ekimi yapan bir firma ile görüştüm. 10 dk görüştük akabinde 2000 TL kapora attım hesaplarina.

Daha sonra orada sac ektiren bir kaç kişi memnun kalmadiklarini ve kesinlikle yaptirmamam konusunda fikir belirttiler.

Kapora dan 2 gün sonra firmaya ulaştım ve farklı sebeplerden vazgeçtiğini ve kaporamin iadesini talep ettim ve olumsuz yanıt aldım. Bunun üzerine Google sayfalarına size anlattığım gibi görüş yazdım.

Verdikleri cevap : Kullandığınız ürün ve aldığınız hizmetin iadesi yapılamamaktadır.

Yani bı sözleşme yok yapılan hizmet verilen ürün yok. Bu gurur meselesi oldu. Tüketici heyetine başvuru da bulundum. Bunun dışında ben bu firmadan o parayı nasıl alabilirim hangi yolu kullanabilirim?