insoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrı ayrı kayıt etmeniz de mantıklı olabilir hocam
Hocam aynı anda konuşulacağı için ayrı ayrı kayıt alamam büyük ihtimalle tek program üzerinden çünkü