serdarcal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten uyum sağlamak konusunda en ufak sorunum yok gece gündüz araştırıyorum akrabalarım orada tek derdin buradaki kurulu düzeni bırakıp çocukları perişan etmemek .. Keşke hiç gelmeseydik lafını duymak bile kahreder beni
Akrabalara cok guvenme. Hatta mumkunse hic musalat olmasinlar.

Memuriyetten bildigim kadariyla 1 senelik ucretsiz izne ayrilabiliyorsun. Mumkunse oyle ayril ve git.
Basta yalniz git. isigucu evi vs ilk ayda halledip sonra aileni yanina al. Direkt onlarla gidip hotellerde, misafirliklerde perisan etme.

Yolun acik olsun.