GameAnka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kısaca kendimden bahsedeyim. Türkiyede aktar dükkanımız var kendimiz üretip satıyoruz .3 yıldır Almanya'da yaşıyorum. Buraya dükkan açmak için geldim. Gastronomi mezunu olduğum için mecbur olarak 2 yıl aşçılık yapmam lazımdı. O süreci doldurdum artık dükkan bakkıyorum. Almanya'ya bir çok arkadaşımı ve arkadaşlarımı kendim getirdim. Almanya dışarıdan görüldüğü gibi değil çünkü dışarıdan Almanya'da doğmuş insanları hayatlarıyla insanlar kıyaslanıyor fakat siz buraya geldiğinizde gurbetçi olacaksınız. bir gurbetçi için şartlar ağır olabiliyor mesala sizi o dediğiniz paralara kimse avrupada çalışmaz. Söylediğiniz kira sadece köyde bulabileceğiniz en iyi ihtimalli en düşük kira ücreti şehirde bu fiyatlara kalamazsınız. Gurbetçi olduğunuz için size ev verememe iihtimalleri yüksek illaki çevriniz veya danışmanınızın iyi olup herşeyi kendi halletmesi lazım. Tabi en önemli şey Türkiye'de ne iş yapıyorsunuz ve ne kadar kazanıyorsunuz. asgari ücret alıyorsanız hiç düşünmeden gelin burada daha rahat edersiniz. Fakat yüksek fiyatlar alıyorsanız kiranız düşük veya eviniz varsa gelmek çok mantıklı değil.Bunu niteliksiz olup kötü işlerde çalışacaklar için söylüyorum. 3 bin euro net kazacaklar için söylemiyorum. Geçen hafta bir dostum temelli Türkiye'ye dönüş yaptı. Burada 2500 euro net kazanıyordu ama işi ağırdı aşçıydı fakat bulaşıkta yıkıyordu malda çekiyordu temizlikte yapıyordu. Türkiye'de ise 60 bin TL'ye çok rahat iş bulabiliyor ve sadece menü yazıyor sipariş listesi yazıyor insanların geliş gidiş saatini yazıyor ve yemekleri mutfağı kontrol ediyor. O yüzden burada kalmak mantıklı gelmedi 3 yılın sonunda temelli döndü. Yanlış anlaşılmak istemem Almanya'yı kötülemiyorum ama burasıda cennet değil sadece karşılaştırmayı doğru yapın diye yaşadığım durumu anlattım sadece ekonomi için gelecekler bir düşünsün diye yazdım. Birazda iyi yanlarından bahsedeyim. çalışma saatları Türkiye'ye göre çok düşük 169 saat çalışıyorsunuz 5 gün 8 saat haftada 2 gün izniniz var. Trafikte maganda bulmak çok zor.Herkes bir birine çok saygılı. Doğası çok güzel her yer yemyeşil her yer pak çogu insan kurallara uyuyor. Kimde kimsenin hayatına karışmıyor herkes çok saygılı. Yemek derdiniz yok marketler çok ucuz. Tavuk 8 ile 12 euro arasında değişiyor normal et 10 euro kalite artıkça tabi fiyat artıyor. Hazır ürünlerde çok lezzetli 2 euroya aldığınız 350 gram bir pizza yerken keyif veriyor doyuruyorda. Burada en büyük dert ev inşaat sektöründe çok kötüler ve ev kiraları çok yüksek ev problemini halledebiliyorsanız maaşınızı 2500 net fiyatlara getirebiliyorsanız özelliklede karı koca çalışıp eve 4 bin üzeri para getirebiliyorsanız işte tam o hayal ettiğiniz avrupayı çok rahat yaşarsınız. Herkesin hakkında hayırlısı olsun. Sorusu olanın sorularını cevaplarım özelden yazabilirsiniz

Güvenlik için Avrupa' ya gidilmez, Avrupa istatistiki olarak güvenli değildir!

2018 yılında yapılan bir araştırmaya göre, Fransa'da yaklaşık 8 milyon kadının hayatlarında en az bir kez tecavüze uğradığı belirtilmiştir. Kaynak

2014 yılında yayımlanan bir rapora göre, Fransa'da kadınlara ve çocuklara yönelik taciz oranı 5 yıl içinde %18 artış göstermiştir. 2010 yılında 10.762 olan taciz sayısı, 2014 yılında 12.768'e yükselmiştir. Bu, ülkede günde ortalama 33 taciz ve tecavüz vakasının resmi olarak kayıtlara geçtiğini göstermektedir.Kaynak

Almanya Federal Kriminal Dairesi'nin verilerine göre, ülkede her yıl yaklaşık 15.700 çocuk ve genç kayıp olarak bildirilmektedir. Bunlar arasında 14 yaşından küçük 1.600'den fazla çocuk bulunmaktadır.Kaynak

Ayrıca, Almanya'da 10.000 mülteci çocuğun kayıp olduğu belirtilmektedir. Avrupa Polis Teşkilatı (Europol), bu rakamın daha da yüksek olabileceğini ifade etmektedir.Kaynak

İzlanda'da 100.000 kişi başına düşen tecavüz oranı 24.7, Norveç'te 19.2, Finlandiya'da ise 15.2'dir. Kaynak

Türkiye: Adalet Bakanlığı'nın verilerine göre, 2017 yılında tecavüz suçundan hüküm giyenlerin sayısı 12.253 olarak kaydedilmiştir. Bu sayı, önceki yıllara göre belirgin bir artış göstermektedir.
Avrupa Ülkeleri: Eurostat'ın 2019 verilerine göre, Avrupa Birliği ülkelerinde 2017 yılında yaklaşık 215.000 cinsel saldırı vakası kaydedilmiştir. Bu vakaların yaklaşık %8'i tecavüz olarak sınıflandırılmıştır.

Ayrıca istatistiki olarak Avrupalıların yarısı tuvaletten sonra ellerini yıkamaz, zaten taharet almazlar! Evleri köpek besledikleri ve ayakkabı ile girdikleri için kokudan girilmez! Makat kanserinin, cilt kanserinin en yüksek olduğu yerler Avrupada akdeniz ülkeleridir.

Türk halkı agresiftir, trafikte kavga eder, ana avrat küfreder, kaba bir tarafı vardır, Fransa' da her gün onlarca tecavüz olur medyada haberi görülmez! Asla bir tecavüz haberi duymadım, geçenlerde karısına tecavüz ettiren ekstrem vakalar hariç!

Almanya' nın sokakları estetiktir, temizdir, ama evlere bireylere indikçe olayın iç yüzü değişir! Avrupa vahşidir ve ırkçıdır, bizdeki ırkçılar onların eline su bile dökemez. Biz biraz geri kaldık doğrudur, fakir kaldık, estekik tarafımızıda yitirdik. Ama daha ölmedik