Sizin yerinizde olsam kesinlikle memuriyeti bırakıp orada fabrikada 2000 Euro'ya çalışmaya gitmezdim. Hani desenizki 5-6K Euro'ya gideceğim orada da sektörümle alakalı iş ayarladım tamamda, bu şekilde kesinlikle büyük sıkıntı çekeceğinizi düşünüyorum. Ayrıca işinizinde çok ağır olacağı kanaatindeyim. Siz şimdi memurluğa alışmışsınız orada fabrikada psikolojinizin ciddi anlamda kötü kötü etkilenebilir bunları da hesaba katmak lazım.