Ferecbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Osman hocam size mail attım. dönüşünüzü bekliyorum
Hocam göremedim çok fazla mail alıyorum rica etsem PM üzerinden bana gönderim yaptığınız e-posta adresini yazarsanız mail Inbox da aratayım

Saygılar.